maandag 20 juli 2009

.


Hallo,

In boeken heb je vrijheid, (In libris libertas), wie schrijft...die blijft.
Het lezen is al van kinds af aan mijn meug, de verhalen over de ridders, de indianen en later de perikelen van de Vincke's en de Verstuyft's hebben me talloze slapeloze nachten bezorgd.
Later, toen ik zelf de gave van het geschreven woord ontdekte, creëerde ik mijn eigen pennenvruchten, mijn eigen wereld van intrige, misdaad en macht.
In het gevleugelde jaar 2005, liet ik jullie kennismaken met "Vrije Val."
Het jaar daaropvolgend ontpopte "De Hollywood Express" zich tot geschreven vlinder.
In het mooie jaar 2009, laat ik graag de misdadige woorden van "Il Patino'" op jullie los.
Gedurende de jaren heb ik menig meter beschreven papier verslonden en schreef ik recensies voor het helaas ten grave gedragen Genootschap Van De Vlaamse Misdaadauteurs.
En om de koude winterdagen van 2011 op een "warme" manier door te komen, kan ik jullie Killfish zeker aanraden.


Véél leesplezier

Bjorn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten